BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 15, 2011

.:: D.I.K ::.

dedi8..wat adeq sye..
.::nurul syafiqah ahmad razalie::.

dik..
aku pinta..kau akan selalu setia..
dik..
aku mohon..
kau selalu menemani...
saatku..tgh terluka,
kala ku tgh gundah,

ku akan mnjaga mu,
di bangun dan tidurku,
di semua mimpi dan nyatamu..
ku akan mnjaga mu,
tuk hidup dan matiku..
tak ingin,tak ingin 
kau rapuh....

dik..
jgn engkau,
pergi tinggalkan aku,
ouhh..dik..
aku ingin aku..
cinta dan cinta selalu..

saat kau tgh terluka,
kala kau tgh gundah..
ku akan mnjagamu,
di bangun dan tidurmu,
di semua mimpi dan nyatamu,
ku akan mnjgamu,
tuk hidup dan matiku..
tak ingin,tak ingin 
kau rapuh..

kau akan mnjgaku,
di bangun dan tidurku,
di semua mimpi dan nyataku,
kau akan menjaga ku,
tuk hidup dan mati ku,
tak ingin,tak ingin kau rapuh..

152 nes!!!
syg adeq~
(*,*)

0 comments: